lørdag 9. januar 2010

Tenk at lillemor har blitt så stor at hun kan sitte litt i tripp trapp stolen sin! Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Hun fikk stol i dåpsgave av mormor og morfar, og med alt av tilbehør! Siden hun hadde fått sort og hvitt trekk til stolen måtte jeg jo matche med grå og sort duk! Neida... Fikk ny linduk i julegave av min tante, den fikk komme på bordet da jeg rydda vekk jula. Jeg fikk lysestaker av en annen tante som passet til.


I god stil har jeg handlet inn masse frukt til huset. Nå er hverdagen tilbake! Disse fine eplene fikk pynte på bordet, men de er nok snart borte. Storegutt er utrolig glad i epler, og han vil gjerne ha med ett i barnehagen hver dag.

God helg til alle!

2 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

så koselig at du ville være med på trekningen inne hos meg :) alltid gøy å finne tilbake til nye bloggere som har lagt igjen en kommentar hos meg! :)

ha ei fortsatt fin helg :)

klem/lisa

LYKKEBO sa...

Ja tiden går fort! Og vi liker når alt matcher;)Stilig med sort/hvit!

God helg:)
Klem