fredag 8. januar 2010

Heldige meg!

Det tar litt tid, men nå har jeg endelig fått tatt noen bilder av noe av det fine jeg fikk til jul! Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg en mamma som er utrolig flink til å sy, og denne fine veska her hadde hun sydd til meg! Den er nå fullstappa med diverse strikkeprosjekter! Søsteren min har strikket en deilig lue i alpakka. Kjempefin! Ellers hadde storegutt malt på en kopp i barnehagen - han var kjempestolt og viste godt at den hadde han laget. Av mannen fikk jeg flere ting, men blandt annet dette fine, fine armbåndet.


Huset fikk romjulsgave av foreldrene mine og søsteren min - deilig såpe og håndkrem til badet.



Sjekk denne søte prima ballerinaen! Mamma har strikket kortermet body til lillemor. Nå i denne kulden er det godt å ha litt ekstra ull på henne. Hun er også veldig aktiv på gulvet for tida, snur seg rundt fra rygg til mage, skyver seg bakover og er oppe på alle fire og gynger. Veldig artig å se utviklingen.



4 kommentarer:

Line A sa...

så mye flott du har fått!
Og flinke jenta di!
Mi snur og ruller seg også rundt alle veier.. men er nok litt for tung i rumpa enda.. hihi.. :P

Janne sa...

Hei hei, legger igjen en liten hildsen til deg:)

Ha en fin helg.

K-J

Janne sa...

Legger igjen en liten hilset til deg:)

ralfefarfars paradis sa...

Så mye fint du hadde fått- den lua så veldgi vakker ut- herlig farge, og nydelig body;) Jeg drømmer også om at gutten vår skal gå opp på rommet sitt og leke alene der- men vi må nok være med ja;)Men vi koser oss der vi også;) God helg til deg!