tirsdag 5. januar 2010

Noen glimt fra barnerommet

som lillepia begynner å bli stor har vi startet planleggingen av delingen av barnerommet. Det er et ganske stort rom, så jeg tror det blir bra å dele det i to deler. Her er noen av putene jeg sydde til rommet tidligere i høst. Bestilte 90x90 cm puter fra Stoff og stil og hadde jo en viss formening om hvor stort det er, men putene ble jo digre - alt for store i forhold til hva jeg hadde sett for meg. Ungene liker dem godt da, de er fine å ha under når en hopper fra senga!




Jeg har forsøkt meg på en applikasjon på den ene puta, trenger nok litt mer trening med symaskinen! Har en mamma som er fantastisk flink, så jeg har litt å strekke meg etter der. Sengeteppet og de andre putene er det hun som har laget. Det lille bordet fikk vi fra barnehagen da de skulle kaste det. Har en plan om å pusse det litt mer opp.



Jeg har også tatt ett lite bilde fra senga til storegutt. Senga hadde jeg da jeg var liten, og sengetøyet er fra storegutts oldemor. Det er koselig å tenke på at hun satt og sydde dette til meg, og nå har han fått det.


4 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Knall fine puter! Herlig stoff..Skjønner godt barna liker de;) Gøy å lage selv:)

God kveld!
Klem

Line A sa...

Kjempefine puter!
Gleder meg til å se bilder av rommene når de er ferdige.. du er jo så flink! :)

ralfefarfars paradis sa...

Liker det stoffet veldig godt- herlig mintgrønnfarge...sitter å funderer på om jeg skal sy noen små puter til benken..så koselige wallstickers det var på veggen- og jeg har samme greie for å måle veksten hos de små--kommer bare ikke på hva det heter. Blir spennende å se hvordan du skal dele rommet;)

Anonym sa...

Kjempefine puter:)
Koselig at du vil vere med på min Give Away:)
Klem Nina