torsdag 14. januar 2010

Nye puter i TV-stua

Ting tar tid, det er vel noe alle kjenner på. For tiden er jeg i permisjon med lillemor, så det skal bli spennende å kjenne på hvor mye tid jeg har til mine egne prosjekter når jeg nå skal begynne å jobbe om 2 uker. Da er det far som skal stelle hjemme i 2 måneder før jeg skal være hjemme til slutten av august. 
Tilbake til det jeg begynte på. Selv nå i permisjon klarer jeg absolutt ikke gjennomføre alle prosjekter jeg har lyst til. Sånn som disse putene her... De var tenkt som juleputer, og stoffet ble jo handlet inn for mange måneder siden. Nå er de ferdige, og jeg syntes ikke de er så julete at de ikke kan være framme en tid fremover.



De passer så godt sammen med dette nydelige sengeteppet som vi fikk i bryllupsgave av mamma og pappa. Det er mamma som har laget det, og det er utrolig stort og vakkert. Ellers har jeg vært ute og handlet en ny bordlampe. Veldig fornøyd med den!

Glemte jo å skrive at sofaen har jeg fått av morfar, og jeg tror den er bortimot 40 år gammel. Syntes den er kjempefin og god å sitte i.

Ingen kommentarer: